Dans, dans, dans!

Snacka om att det är mycket på gång på dansen nu. Vi tycks ha miljontals koreografier att hålla reda på, det kommer bli minst 4 olika dansuppvisningar och jag har sammanlagt, just nu, 5 olika danser. Japp. Så går det när man dansar tre gånger i veckan! Men men, ju fler desto bättre, bara jag inte blandar ihop dem. Det skulle bli så pinsamt...

Här är låtarna jag dansar till:










Min favorit vid tillfället är "Bom bom pow", det är en jäkligt bra koreografi och street är det jag är bäst på. "My immortal" är svårare, men fin, idag fick vi hitta på egna delar till låten. Det var sjukt svårt! Men vi fick fram ett resultat tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0