Har jag missat hösten?

För det första - såg ni Grey's igår? Jag blev så besviiiken! O'malley dör ju! Jag var så inställd på att båda skulle överleva, jag sitter liksom och väntar i en halvtimme på att någon ska dyka upp och säga "det där är inte George", eller att han själv skulle dyka upp som en ängel nedsänkt från himmeln för att hejda röran. Men nej, hela avsinttet var så deprimerande och sorgligt att jag satt i soffan med en kudde i min famn hela tiden. Ingen O'malley, ingen Grey's! Vad tyckte ni? 

För det andra är det snart helg igen och jag förstår nu hur jäkligt snabbt tiden går. Jag märker nu att träden redan har blivit gula och det känns som att jag missat hela den här underbara biten av hösten, då det faktiskt är vackert med rött, oranget och gult. Jag har åtminstone en höstmarknad att avnjuta i helgen, och efter det lär det gå utför. Kylan kommer (den är redan här dock, jag går runt på Rudbeck och huttrar), tillsammans med mörkret. Ni vet, gå upp och det är becksvart, gå hem och det är becksvart. Hu! Nej, jag kan väl inte säga att hösten är trevlig. Tyvärr är det bara att bita ihop, om ingen kan ändra omloppsbanan eller flytta kontinenten till ekvatorn. Vilket jag tvivlar på.


Vad tycker ni? Trivsamt eller plågsamt?


Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa, jag saknar redan George.... Menmen, dom andra finns ju kvar ;)

2009-10-02 @ 15:18:51
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Sandra

joo det är väl sant ;)men ändååå...

2009-10-02 @ 15:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0