Lördag

En helbra lördag blev det! Först åkte jag till stinsen och klippte mig, samma frisyr bara kortare. Sen till väsby och hem till Emma, där vi gjorde allt från att dansa till att baka kladdkaka. Vi lagade middag inför kvällen, tai-mat med en massa wok och nudlar och ris, skitgott! Sen kom alla tjejer, vi blev väl runt 11 stycken. Vi käkade (med pinnar, lite svårt om man inte har något tålamod) och sen blev det dans, haha! Jättetrevlig middag med trevligt folk!

Sen drog jag vidare, med Anna, Tessi, Sandra, Fia och Stina. Hem till en kompis till dem, där vi hade det lika trevligt. Snackade med folk, irriterade väsby-borna enormt då vi avbröt deras rock-musik med Spotify, haha! Enormt kul i alla fall, ska göras om alltså!

Vet inte hur min söndag blir. Kanske bio, vilket inte är helt ovanligt för mig, eller så blir det plugg. Gissa vilket jag föredrar? Svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0