Ett ovanligt fenomen?

Jag kan ju börja med att säga att det snöade idag. Bara det är ju konstigt. Å andra sidan är det ju ändå mitten av oktober och det var snarare ett sådant där blandat snöregn som får en att rysa snarare än att mysa. Trots det blev jag alldeles chockad när jag såg ut genom fönstret imorse.

En annan sak kan ju vara korv med bröd. Idag berättade jag för Elin att på midsommarafton runt 3 på natten brukar pappa dra fram grillen och grilla korv till alla. Det är verkligen jättemysigt och har blivit en tradition, dessutom är det överraskande gott med något att äta mitt på natten. Elin tyckte det lät jättekonstigt, att det var ett slags ovanligt fenomen. Haha!

Det var idag det. Kommer snart igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0