Reunion!

Ååh va min helg har varit bra! Jag har haft åtta tjejer sovandes hos mig, alla i ett och samma rum (inget tal om utspridda, trots mina föräldrars tjat) och jag har nog aldrig åkt in så här många gånger till centralen på en och samma helg. Så alla anlände i fredags, Sara och Jenny kom med tåget eftersom de bor utanför Sthlm. Det blev singstar och Ben&Jerry's hos mig, det var jättetrevligt.



Nästa morgon steg vi upp och åkte in till stan för att shoppa. Tyvärr hade Anna och Tessi match, men det funkade ändå. För min del blev det inte mycket shopping, bara en väldigt stor rosett man kan ha i midjan och dessutom en vit och en svart gubbkruka med växter till. Jag var ju bara tvungen!



På kvällen var det reunionparty för EF. Vi bestämde oss för att käka på restaurang vid Malmvägen och sen åkte vi till Fryshuset där allt låg till. Förutom att det var ett tråkigt dansgolv där folk bara stod och väntade på att få ta emot gratis EF-prylar (bl a en av Malta-ledarnas svettiga "I <3 Malta"- tröja, som vi rynkade näsan åt) samt ingen riktigt drag i musiken var det bra. Det fanns tillfälle för mat, dansmatta eller bara sätta sig ute och snacka. Vi åkte hem efter några timmar, hem till mig.



När söndagen kom blev alla lite ledsna. Vi skulle ju skiljas, och det kommer ta ett tag för vissa att ses igen, Sara och Jenny bor ju så långt bort. Men vi hann in till stan för ytterliggare lite shopping och fika, den åkte alla hem. Jag var helt slutkörd när alla åkt, vi beställde hem kinamat och myste. Det har varit en grymt kul helg och jag längtar tills vi alla ses igen!

Pussar och kramar till heeela Sverige!!!

Kommentarer
Postat av: frida

i vinter så smäller det! :D eller så är de i sommar.. elr både och! :D Super helg glömmer aldrig :D <3

2009-10-02 @ 21:57:35
URL: http://fffriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0