Ni kan kalla mig "Sandpapperhalsen"

Måndag är det idag då rå, men inte är man i skolan inte. Istället har man sandpappersträv hals, irriterande täppt näsa, halsont, groggy huvud och spagettiben. Hela min söndag bestod av film i vardagsrummet, nedbäddad i soffan. Tänker nog ta den här dagen för att bli kry och gå till skolan imorgon. Fan att man ska bli sjuk. Har ju matteprov på torsdag och det gör ju inte direkt pressen lättare!

Annars har min helg varit jätterolig! På fredagen åt jag middag med Anna, Tess och Felicia hemma hos mig. Därefter spelade vi "Tjejsnack" som jag äntligen lyckats hitta på vinden. Haha, det tar en tillbaka till tiden då man var runt 10-11 år och var extremt blyg och vågade knappt göra någonting! Men roligt var det, jag behövde ringa till en av deras mammor och fråga om hon kunde städa mitt rum, Tessi skrek "jag älskar killar" vid dörren och Fellan stämde "dejt" :D

     
  

På lördagen åkte jag in till stan med Anna, Tess, Frida, Anna och Evelina. Vi hade bestämt oss för att fika men, fattiga som vi var, tog vi donken istället, haha. Det blev shopping förstås, jag hittade en skrällrosa halsduk från BikBok och svarta jeans från Gian tricot. Det var jättekul att få träffa allihop, vi satt i evigheter på donken och planerade inför återträffen. Åh, nu längtar man alltså!


Kommentarer
Postat av: frida

YAY ungefär bara 2 veckor kvar nu! :D <3

2009-09-08 @ 16:11:14
URL: http://fffriiidaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

wohooo!!! <3

2009-09-08 @ 20:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0