Jullov!

Japp, härligt att vara ledig. Men är inte riktigt ledig ändå, jag är barnvakt till två små busfrön till pojkar, igår, idag och imorgon (och eventuellt annan tid). Det är självklart både upp och ner: ena stunden är alla glada och leker, sen gör någon illa sig, är trött och grinig och sen kaos. Men vem kan låta bli att tycka att de ändå är små änglar? Haha, guilty.

Julen ska jag visa i bilder hade jag tänkt, men en annan dag. Just nu är det mycket fram och tillbaka mellan Viby och Sundbyberg. Men det börjar ordna sig, ska vänja mig lite vid dessa galna, vilseledande, nya omgivningarna, bussar och tåg, tider och rum. Julen var i alla fall bra, på julafton var vi i Söderhamn och på annandag jul hos mamma.

Trots julafton och min kommande födelsedag (wohooooo) har jag ändå lyckats shoppa loss under mellandagsrean. Men är det rea så är det, eller hur?

Snart nyår, ska bli så himla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0