Projektarbete

Idag åkte jag och Maja till hennes gamla skola i projektarbetets namn: vi skulle träffa en referensgrupp på fem 3-4:or som skulle ge oss feedback. Dom var jättesöta och hjälpte oss väldigt mycket. De var inte alls (som jag hade befarat) blyga och tysta, utan frågvisa, nyfikna och de gav oss sina åsikter. Men i allmänhet verkade de tycka boken vi skrivit var bra, även om vi hade mycket ner arbete kvar. De ville vara med nästa gång vi kom dit, haha, så söta!

Så jag har en del teckningar att ritam vilket är skitkul!

Snart har jag dans. Vi kommer dansa nästa vecka, till "all i want for x-mas", med Mariah Carey. Skitsöt dans, vi kommer vara sådär fånigt glada, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0