18års-middag, true success!

Hej!

Tänkte kika in lite snabbt innan jag går till bussen. Ska med Olivia till Dramaten (lite osäker på den punkten) och se en pjäs (har inte så mycket inside-info då hon frågade mig typ i förrgår om jag ville följa). Men det ska bli kul, mest att få träffa henne någonstans utanför skolan, har vi inte gjort på ett tag.

Angående igårkväll hade jag det jättetrevligt! Det var 18års-middag hos Friday med tjejerna i klassen. En liten skara på sex personer som åt god mat (kyckling till varmrätt, glass till efterrät!) och bara pratade hela kvällen. Verkligen hur trevligt som helst, måste göras oftare! Hoppas du gillade presenten Frida! (För er som inte vet jag jag, Maja och Gabbe henne en söt ask med 18 lappar med positiva egenskaper som hon har, samt ett par örhängen.)

Nu måste jag nog gå. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: emelie

Det var sjuuukt nice! :D

2010-02-06 @ 19:32:18
URL: http://lyricsbyemelie.blogg.se/
Postat av: Frida

Det var bäst!! TACK!!

2010-02-07 @ 11:59:10
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0