Autografer ska vara otydliga!

Jag är verkligen utmattad! Hade dans idag, första träningen på länge, så det var superkul! Vi jobbade med en del teknik och mest piruetter, vilket jag definitivt måste jobba på. Sen började vi med en ny koreografi till låten "Fly away" med Lenny Kravitz. Den är ascool! Man blir så glad när man dansar den och jag gillar när man kan ta ut rörelserna till max och känna hur allting bara smälter ihop i en enda perfekt massa. Mm...

Imorgon är det livslustdagen i Rudbeck, och jag valde film så jag lär sitta i aulan med 300 andra och titta på "Yesman". Har redan sett den så det var ju lite surt (dem vägrade berätta vilken film det var innan man valde den) men det ska bli en skön torsdag ändå.                       
     
                               

Den här är gammal, men eftersom min systemkamera fuckat upp (paniiiik, hoppas den blir bra!) så blir det den här. Och från och med nu sätter jag autografen på bilderna. Ja, jag vet att man inte kan läsa den, men är inte det liksom meningen med autografer?

PS. Jag har fått en egen Spotify nu! Yeay! Nu kan jag göra alla dem 50 listor jag vill, hihi. Den kan vi tacka Fredrik för, riktigt schysst!

Kommentarer
Postat av: jessica

du är så duktig!!!!

2010-02-03 @ 23:06:21
Postat av: sara g

du får skicka din spellista till mig :D

2010-02-05 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0