Blodigt...

Helt okej fredag idag. I alla fall fram till lunchen. Så jag sitter där med Anna och Emilia med hamburgaren i handen då jag känner hur det börjar rinna fån näsan. Snart inser jag att det är näsblod. Det slutar med att jag måste fly från matsalen med pappersservetter tryckt mot näsan och in på toaletten. Nej, usch, blöda näsblod har jag säkert inte gjort på flera år! Jag hade en period i grundskolan då jag blödde näsblod väldigt ofta, men sedan dess har det vart lugnt. Därför blev jag lite nervös. Vill inte komma in i det igen...

Nu är det äntligen helg i alla fall. Jätteskönt! Ska nog träffa Sandra och Sofia, annars blir det en del plugg för min del dessa dagar. Ojojoj. Men snart är det lov och periodbyte - Jiippiiie!

     


Kommentarer
Postat av: olivia

shit vad läskigt! usch, hade också en sådan period, vill inte ha den tillbaka!! :/ och verkar som vi har liknande helgplaner (plugg)... nice. not!

2010-02-12 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0