Glädje i bilder

Eftersom jag inte hade något särskilt för mig bestämde jag mig för att titta genom lite bilder. Jag älskar när det bara poppar upp en bild som får mig att le eller skratta, man kan verkligen se glädjen i dem leendena och dem ögon som tittar in i kameralinsen. Egentligen kan jag tycka att bilder där jag skrattar är hur hemska som helst, man är röd som en tomat och hörntänderna sticker ut. Men man kan ju inte förneka att man blir glad av dem...











 











Ja, det här var ju bara ett urval, men de får åtminstone mig att bli varm inombords!
Det finns bilder jag verkligen gapskrattar åt, men de är inte särskilt smickrande, så dem
tar vi en annan gång...

Kommentarer
Postat av: / Sandra/Gurra

Gud vad jag saknar dig sandra! ;(

2010-02-01 @ 21:11:37
Postat av: Evelina

HAHA 4:e bilden är BÄST! Sammanfattar verkligen England TOTALT!!!!!! HAHAHAHAHAH

2010-02-02 @ 12:01:07
Postat av: Sandra

sv. Sandra

saknar dig oxååå!! :( <3<3<3 sjukt mkt!

2010-02-02 @ 13:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0