Om man kunde spara skratt i en låda skulle det vara i denna

Just so you know - förra inlägget är skapad av en galen tjej som vid detta tillfälle var vääääldigt flummig... haha!

Den första officiella dagen på sportlovet och jag är så lycklig. Vi hade en väldit rolig kväll igår, jag, Anna och Tessan. Dessutom fick ju jag och Anna käka godis nu så vi stack direkt till ica för att handla. Yummy!

Tänkte visa er också ett resultat av mitt pysslande förra veckan. Jag hade ju bestämt mig för att göra någon sorts Memory-box och då tänkte jag: varför inte då pryda dem med just minnen? Samlade ni som jag när ni var små på bokmärken? Det är så sjukt fint att sätta ihop dessa kan jag säga, ett väldigt smart sätt att pynta någonting med lite sådär extra personligt men ändå fint och billigt. Eftersom dem ändå låg uppe på vinden och skräpade så tänkte jag, äh, what the hell! Resultaten blev detta:







Nuläget ser ut som så att jag och pappa ska äntligen åka iväg och lämna kameran. Den här gången hoppas jag att vi kommer iväg ordentligt, jag orkar inte vänta längre!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad snygg den blev! :)<3

2010-02-27 @ 15:13:11
URL: http://eloxs.blogg.se/
Postat av: olivia

AVA FINT!!!!

2010-02-28 @ 14:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0