Remember my name

Åkte till skolan idag runt halv tolv. Inte det roligaste på en söndag, men där väntade Amanda (och Emelie, som gick efter en kort stund). Hon skulle lära mig fame-dansen. Jo, det är ju Vevax filmgala på torsdag på Rudbeck och då ska vi dansa till soundtracket "Fame". Så den ska jag lära mig till på torsdag... Paniiik! Haha, det var i alla fall vad jag tänkte först. Hur i helvete ska jag kunna lära mig en dans på fyra dagar? Lyckligtvis var det en enkel koreografi med delar jag redan kunde, så efter någon timme kunde jag dansen! Wohoo!

Resten av dagen blev en Anna-dag. Vi var ute och gick i det fina vädret, som tyvärr gav oss köldskador, gick till mig och bakade inför avslutningsfikat på geografin som jag ska ha imorgon. Smarriga chokladrutor blev det. Mycket prat blev det, det gillar vi!


Nu är det här inte originalet som vi ska dansa till, men gillar den här modernare versionen ändå!


Kommentarer
Postat av: maja

Åhh vad kul!!! Önskar att jag kunde komma men jag jobbar :( Vill jätte gärna se showen! Buhuu... Vet du om showen kommer spelas in så man kan se den sernare?

2010-02-21 @ 21:56:59
URL: http://rinnertsroad.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv. Maja

jag vet bara att showen visas live på internet, men då borde den oxå finnas senare :)

2010-02-22 @ 09:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0