Sherlock Holmes, den nye actionhjälten

Tänkte jag skulle berätta kort om mitt senaste biobesök tillsammans med Anna, Tess och Erik. Vi såg Sherlock Holmes, den nya actionrullen med den gamla detektiven. Jag var först lite misstänksam, man undrar ju om det inte är lite B att förvandla en gammal deckarkaraktär till slagkämpe och actionhjälte. Men jag blev positivt överraskad, filmen var väldigt bra! Har riktigt coola detaljer, som i somliga fall kanske är att överdriva, men är det film så är det!



Igår hade jag dansträning och blev en aning chockad över att få veta att vi fått en ny lärare. Självklart hade Kristina redan nämnt det, men jag hade missuppfattat det och trott att hon inte skulle sluta förrän nästa termin. I alla fall, hon verkar vara väldigt bra, trots att hon inte hade fått någon som helst information om vilken typ av dans vi brukade dansa, hur gamla vi var, hur många vi var, på vilken nivå vi låg, osv... Ska bli kul med lite förändring faktiskt.

Mupp.

Kommentarer
Postat av: olivia

haha men jag yckte om det. Och hon verkade ju gilla dig skarpt. Btw du använde väl csn kortet,höhö? :)

2010-02-09 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0