Nu är jag (nästan) fri

Äntligen har jag lite tid framför datorn. Dem senaste dagarna har jag haft prov varje dag så det har blivit mycket plugg (och mycket dåligt samvete varje gång jag satte mig framför tv:n). Helgen närmar sig, vilket för mig kommer inebära en tripp till landet med familjen, träffa släkt och åka skidor i Bjursås. 

Igår började träningen igen. Det är nu bara en gång kvar tills dansuppvisningen och jag är ganska nervös. Jag behövde lära mig en hel ny del igår och den var inte det lättaste kan jag meddela. Typ lite breakdance på golvet som kräver mycket armmuskler och tålamod. Jag blev helt utmattad efter dem där två timmarna, vilket tyder på att jullovet har satt sina spår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0