Bye bye "reeeksallad"

Ligger på altanen och solar... aaah, va härligt. Bara för att man är tillbaka i Sverige betyder absolut inte att man inte kan sola!

Ikväll blir det "Eclipse" med några kompisar i Kista, ska bli lite spännande. Har däremot inte direkt "sett fram emot" den här filmen eller något, det är väl mer en film man ska se. Fast jag minns att när jag sett "New moon" ville jag direkt se nästa film, så jag tror ändå den kommer bli bra! 

Det närmar sig helg också, vilket betyer Götborg. Wohoo! Ska bli skitkul! Hoppas jag får lite göteborgsdialekt med mig hem, det skulle bli hur kul som helst. Inge mer "reeeeeksallad" eller "tjeeeenare". Bye bye stockholmska.

                  

Vill tillägga med en viss stolthet att igår var jag ute med Therese och tränade: 40 min intervall och direkt efter 25 min jogging. Duktigt eller vad? Hehehe... måste vara i form inför danslägret ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0