While we wait

Alltså förlåt, men jag tröttnar aldrig på honom. Han är så jävla bra, helt enkelt.            

                    

Tänkte berätta om två grejer som hänt: en bra och en mindre bra.

Bra: Min kusin ska få barn! Yeay! Jag och mamma hade precis suttit och hoppats på att en släkting skulle ta och gifta sig snart så att vi skulle få kunna gå på bröllop. Jag älskar bröllop och tycker lite synd om er som inte vart på någon. Och nästa dag så säger mamma att min kusin är gravid. Woho! Åh, bebisar är så himla mysiga, längtar tills man får hålla i henne/honom.

Mindre bra: Jag säger "mindre bra" för det är inte direkt "dåligt", snarare "läskigt". Igår var första gången som jag fick följa ned till den omtalade källaren på jobbet. Det är ett enormt arkiv på bottnen av sjukhuset. Jag säger bara: en korsning mellan Saw-filmerna och The Shining typ. Usch! Arkiven var stora hyllor som löpte långt långt in i ett mörkt, kalt rum och jag var säker på att en massmördare skulle komma springandes i gångarna. DESSUTOM finns en hemsk korridor där nere som leder till psyket... Mm. Visst att jag kommer gå ner dit igen. Thomas, min handledare, säger att det kan finnas möjlighet för mig att gå ned dit: själv. Nähä du.

Annars är allting prima. Det är fredag, jag kommer få sluta en timme tidigare och är ganska så pigg. Sen har jag även påbörjat ett litet projekt, eller sysselsättning jag gör här på jobbet. Kan visa er sen när jag är klar...


Kommentarer
Postat av: Frida

Taaack <3



Haha, nä, jag ahr själv precis börjat vänja mig vid colgateleendet, SKOJJA x)

2010-07-23 @ 11:48:11
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0