Bara bra

En bra dag idag. Lång, oförväntat lång, men det gick ändå fort. Jag är mest glad över hur det gick för mig på mitt andra journalistikuppdrag. Slutade egentligen typ ett, men behövde stanna i skolan för treorna skulle redovisa projektarbetena - och vi "journalister" skulle då skriva någonting om det. Jag valde att intervjua ett par om deras språkrese-redovisning. Dem var jättesnälla så det var inga problem. Tyvärr blev det lite sent bara, kom hem typ halv fem... Men en snäll Olivia var med mig hela tiden!

Nu har jag tränat lite hemma. Låter ju konstigt, men jag kör lite styrka och så, dansen var ju inställd idag. Har dock lite andra saker som måste göras: packa inför imorgon, ska till landet över påsken. Och jag måste läsa min feta engelskabok. Lite stress med den alltså.

                           

Brådskande meddelande till storasyster: kom hem. Orkar inte med mamma och pappa längre. Irriterar mig på varenda liten sak dem gör (även obetydliga saker som egentligen är, när man tänker efter, bara snälla handlingar). Dessutom stor saknad. Hålet i huset bör fyllas.



Kommentarer
Postat av: en brun jessica

naaw, jag kmr hem snart och fyller upp tomrummet. Jag forstar att du irriterar dig pa dom skulle oxa gjort det. snart tar vi upp kampen tillsammans :P

<3<3<3

2010-04-02 @ 09:05:38
Postat av: olivia

du e snell som använder en artsy bild :)

2010-04-06 @ 13:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0