En liten surprise i flingpaketet!

Fick en rolig liten överraskning imorse. Satt och åt min yoghurt när jag läste lite på flingpaketet. Sen stod det att de hade stoppat ned något i paketet, så jag kikar. Och där på botten, underfling-påsen, låg en sådan här musli-bar med chokladöverdrag! Yummy. Den fick flytta in i väskan på en gång, ett bra mellanmål sen i skolan.

Just därför kom jag att tänka på när man var liten och fick sådana här överraskningar i flingpaketen. Det tyckte jag var jätteroligt. Jag var ett stort fan av Frosties (ni vet: "dem väcker tigern i dig" och "dem är GREEAAAT!") och dem kunde ibland ha lagt i en rolig leksak. Minnen... Jobbigast var ju att man villa ta ut dem på en gång, men mamma sa alltid åt mig att äta upp paketets innehåll först, så inte förräns det var slut, då fick jag ta den. Behövde bara vara snabbare än syrran...

                              

En dålig överraskning som kan dyka upp i flingpaket är dock insekter. Har aldrig hänt mig, men kompisar har berättat om spindlar som kom ut när de hällde upp sin frukost... Uuuuusssch! Hoppas att det aldrig händer mig...

Kommentarer
Postat av: maja

Hahah, det där var minnen det ^^ Äter faktiskt fortfrance Coco pops..mums. hahah.

Eewwww! Insekter i paketet :S Sick! Hahah ja kommer ihåg nu i helgen..jag skulle slänga nåt i papperskorgen, som är under diskhon och när jag gick dit så såg jag en spindel i diskhon. fy fan säger jag bara! pappa tyckte typ jag var löjlig men jag har fått sån skräck för spindlar nu på sistone. de är så feta och äckliga :S xD

2010-03-31 @ 18:00:02
URL: http://rinnertsroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0