Happiness

Första skoldagen efter lovet och... jag är faktiskt glad! Jag har kommit fram till att jag inte har så tunga lektioner nu, dessutom skiner solen både när man ska till och från skolan. Ljus är lika med glädje!

Maja har nu varit så gullig och fixat en film med vår Fame-dans på Youtube, snodde den från henne, hehe. Tyckte vi gjorde ett skitbra jobb för att bara vara fyra stycken, mycket svårare då. Och ja, haha, det blev lite fail men äh det märker ingen!

                      

Åh ska äntligen få träna ikväll, har inte tränat på hela lovet! Har faktiskt fått lite ångest... Man har ju inte direkt tagit det lugnt på godisfronten sedan förbudet upphävts. Men äsch, har man lov så har man!


Kommentarer
Postat av: Amandie

desamma :) kul med de här klippet kan jag sno det? see ya tomorrow^^



godisburkar rox!

2010-03-08 @ 18:48:11
URL: http://moew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0