Weweweeekend

Tänkte dra min helg i en enda svepande text. Har hänt en del och har haft väldigt kul under tiden!

Fredag: Direkt efter skolan åkte jag och Frida till Stinsen och shoppade födelsedagspresent till Emma som fyllt 18. Det blev ett halsband med en söt berlock till! Sen "fikade" vi också med varsin glass: jag valde B&J's Peanut Butter Cookie Dough och Frida tog Magnum Gold?! Haha vi undrade lite varför den just hette Magnum Gold?!, de kanske inte var säkra på att det var riktigt guld. Vi var också väldigt misstänksamma... men det såg faktiskt ut som guld! Lite sådär skimrande till och med!

                

                           

                            

Senare tåg jag tåget hem till Maja i Bålsta. Vi köpte godis, tittade på "Män som hatar kvinnor" (hade ju konstigt nog inte sätt den, bara läst), åt god middag och bara slappade. Direkt efter filmen blev vi båda jättetrötta så vi gick och la oss!

Lördag: Vi vaknade runt 10.00, för att inte slösa bort dagen. Efter frukosten gick vi ut på en jättemysig vinterpromenad. Det var superfint ute, blå himmel, solen sken och snön låg vit och glittrig på marken. Mycket foton blev det, vi var ute i ca 1½ timme. Fast vi gick inte så långt, stannade mest på lekplatser och sådant, haha!

              

               

       

Tillslut var det dags för mig att åka hem. En timme med tåg till Sollentuna, köka middag och sedan dra på nytt. Skulle till Emmas 18-fest med Frida. Vi möttes på tåget mot Väsby och undrade, hur fan ska vi hitta till Emmas hus? Som tur var fick vi svaret på stationen: Vi följde strömmen. Det var många som skulle dit tydligen!

Sen kan jag väl säga att kvällen var bra, hade roligt med dans och prat. Slutade kanske lite illa då polisen kom... ehm, ehm. De bad oss att dämpa oss lite, så efter det blev det lugnare. Men Frida och jag åkte hem hyfsat tidigt, vi var båda trötta.

En bra helg i alla fall. Tänkte blondera håret idag. Yeay, sommahår - längtan...

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA jag ser helt galen ut på den andra bilden!! Oh my god! Men aja!



<3

2010-03-14 @ 16:54:04
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahaha sno!!! Har ar det varmt varmt varmt!!

2010-03-18 @ 10:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0