I väntan på våren

Lördag - vad gjorde jag då? Ja, började ju då morgonen på helt fel sida av sängen, väckta alltför tidigt av två av mina vänner (som just då, för tillfället, inte var det). Men dagen rullade på under solskenet, runt halv tre åkte jag till slussen för att möta Olivia och Emilia. Men... det tog sin tid. Jag hade fått alting helt fel, så vi var vid två olika uppångar. Dessutom cepade sig mobilen när jag försökte prata med Olivia... Men, tillslut, fann vi varann!

Efter en stund på ett mysigt café var vi ute och gick i det fina vädret. Sen sprang vi in på dansmuséet en stund, det var gratis och ja, det förvånade mig faktiskt för annars brukar jag bara gå på muséum för att muntra upp pappa. Efter detta åkta vi hem.

     

      

     

     

På kvällen gick jag med Anna, Tess, Erik, Andrea, William och Anders och tittade på bio i Kista: "I love you Phillip Morris". Inte den bästa av filmer, förväntade mig mer humor, men den var lite sådär söt och lagom rolig.

Söndag: Sova. Titta film. Dampa på snön.

Kommentarer
Postat av: olivia

GÖLLIII !!! :D jaaaa, vi fann varann! love all the pics :)

2010-03-26 @ 20:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0