Dance like there´s no tomorrow

NU ska ni höra, vi på dansen har startat en grupp på Facebook som heter "Dance like there´s no tomorrow" och sen kanske vi får en egen hemsida. Jag tycker det var en toppenbra idé vi kom på i söndags, att göra detta. Dels kan vi lägga upp gamla filmer och bilder från olika uppvisningar, skriva ned träningstider osv. Men sen hoppas jag även att vi alla ska kunna hålla ihop efter gymnasiet och den dag då vi är för gamla för kulturskolan ska vi på något sätt hålla ihop! Usch, vill egentligen inte tänka på när vi måste sluta på Kulturskolan, vi har ju bästa läraren och vi är den bästa gruppen!

                          

På torsdag och fredag är det show! Ni som har lust att se, tyvärr, allt är uppbokat. Men om nån ber snällt kan jag ta några med mig till scenrepet. Inte lika flashy, men i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0