Första sommarregnet

Det har varit en lång dag med mycket rörelse, känns som att livet kretsar kring dans just nu. Jag och Amanda jobbade på vår koreografi till låten "Dirty Diana" och det gick riktigt bra, vi kom väldigt långt! Så jag var i skolan från 8.20 på morgonen till 19.30 på kvällen... men men hade kul, vi dansade ju en massa! Sen efter träningen insåg jag att det ösregnade ute - och jag hade cykeln. Nooooo! Haha, snacka om att jag var dygnsur när jag äntligen var hemma, det droppade från kläderna. Men jag valde att se det positiva i det hela: det var årets första riktigt sommarregn. Det fanns en gnutta blå himmel, allt var grönt och det luktade vått varmt asfalt. Härligt!

                           

Sovmorgon imorgon. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0