Ledare på dansläger!

Nu är det bestämt. Jag och Amanda, som har fått dansstipendium, ska vara hjälpledare på ett dansläger i augusti! Allt är gratis och under fyra-fem dagar på Ekerö, där vi ska hålla klasser, hitta på lekar och även göra en koreografi för 45 elever! Wohooo, va jag är taggad!!!

Idag hade vi scenrep i Satelliten, för imorgon är det första showen. Det var lyckat, men samtidigt måste jag erkänna att de yngre grupperna är hur duktiga som helst, sådär duktig var inte jag i deras ålder! Ja, jo man önskar ju att man hade börjat dansa lite tidigare kanske.

                       


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är grym sandra!

Vill man är inget omöjligt ;)

2010-05-27 @ 08:41:24
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Anna

neeeej :S glömde se senrepet skulle ju gå på deee :(

2010-05-27 @ 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0