Bilder från "syndens hus"

Igår var jag i Kista för första gången på vääldigt länge, tillsammans med Sandra, Fia och Petra. Jag hade jättekul, dessutom köpte jag nya strumbyxor, en spetströja och en grå kofta - självklart grå, haha! På kvällen var vi hos Fia, kollade film och käka god tårta och choklad och pratade. Det var mysigt att det var vi tjejgänget då.

Idag har jag inte gjort mycket, men jag har faktiskt varit duktig och lagt manken till och lagt upp utflyttningpartyts bilder på facebook, som många väntat på. Tänkte lägga in några smakprov här också. Ja det var en så himla kul fest, med så många härliga människor och ja, jag vill bara göra om det igen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0