Skriver igen

Okej, så jag skriver igen, andra inlägget på en och samma dag, oj jag börjar komma i bloggar-form igen - kanske. Jag sitter och tänker på hur mycket jag har i skolan just nu, jag får lite panik när jag tänker på kursprovet, religions- och engelskaredovisning samt svenskaprov. Men åh vad jag vill ha ny period! Inte för att det kommer bli lättare, schemat blir fullare, men jag får slippa jobbiga kurser och få nåra roliga i alla fall: teckning och litterär gestaltning. Åh, kul! På teckning ska jag försöka blåsa liv i mitt tecknande igen, jag har fan inte varit duktig på den fronten och jag vill inte låta den glöden svalna.

Fortfarande 59 dagar kvar. Och 37 dagar kvar tills vi flyttar ut.

Och just det: ni som blivit inbjudna till min utflyttningsfest på lördag, kolla gärna fb och svara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0