Tankar från Sandras huvud

Fan, förlåt, men jag suger på att blogga just nu.

Vad har hänt? Jo, i lördags hade jag och syrran vår utflyttningsfest, med temat Good vs Bad. Det var askul, en massa härliga människor kom och det blev helt enkelt lyckat! Lite jobbigt med städningen sen, men det var faktiskt inte så farligt! Japp, skulle jag ha inflyttningsfest också, eller vad var det? Haha, I don't think so! Radhus i Viby... okeeeeej...

Period två börjar imorgon, och första lektionen är teckning! Wohoo!

Saco-mässan på fredag. Usch, jasså det är nu man ska veta vad man ska bli? Ja, jag har faktiskt varit så duktig och knepat och knåpat på detta, så något blir det i alla fall. Funderar även på att åka till USA för ett år som au pair. Men ojojoj vad långt det är dit... liiite läbbigt måste jag säga.

Majsan fyller år imorgon! Wiieee! Samtidigt lite sorgligt, nu är jag liksom lämnad "ensam" i min sjuttonåriga tillvaro.

Projektarbetet rullar på, vi har börjat komma upp med en story till vår barnbok så det ser ljust ut! Ska bli enormt kul att börja skriva och rita!

Pia kommer nu i helgen. Ja, får se hur det går. En del har ju hänt på sistone, har fått träffa Richards alla barn också. Kan dock inte se dom som halvsyskon än, och kommer antagligen aldrig att göra det heller. Om jag ska vara ärlig.

Nej, nu är det Grey's anatomy. Hejsvejs! Och ja, bilder från festen kommer förhoppningsvis in i min dator i helgen, jag är ju så seg på den fronten med.

Kommentarer
Postat av: Evelina Nyman ;)

Läääääääääääääääääängtar efter bilderna! :D Hoppas på många spårade MOHAHAHAHAH! :D <3 haha jag vet inte vad de är med mig idag! :S

2010-11-17 @ 23:28:45
Postat av: Olivia

au pair är sjukt bra på merieterna förresten. YAY BLOGGINLÄGG! YAY GILLA GILLA ALLT DU SKRIVER (förlåt för att jag är en stalker och kommenterar allt du gör)

2010-11-18 @ 00:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0