Lussebulle och julmust på burk...

Hade mitt första julfika för i år, tillsammans med Emilia i skolans cafeteria tidigare i veckan: lussebullar och julmust på burk. Ja, själva omgivningen kanske inte var så mysig, men åh vad gott det är och himlans trevligt hade vi. Sen tycker jag mycket bättre om julmust än påskmust... jag vet att det är samma sak, men det är själva känslan när man dricker den. Det känns mer juligt.

                                                           

Men idag är det fredag och äntligen helg. Det är mindre än en månad kvar till jul och jag börjar smått panika över julklappar, men som tur är ska jag in till stan med Maja och Karin imorgon så förhoppningsvis löser det sig lite då. Ikväll blir det hemmakväll med mamma, syrran och godaste kräftsoppan som finns. Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0