Förvirrad

Allmänt förvirrad.
Det snurrar, det svartnar, blinkar, tjuter, skriker.
Glad. Tacksam över mina vänner som underlättar mn vardag, är extremt tacksam för att dem finns.
Ledsen. En enda röra. På något sätt har mitt varma hem blivit en kall, främmande plats.
Arg. Trött på folk som inte förstår, som tänker egoistiskt och ger mig bara en massa skit.
Förstående. Men ibland inte.
Förvirrad. Det är just vad jag är.

             
                              
Blue lips. Blue veins. Blue, the colour of our planet from far, far away...


Kommentarer
Postat av: Anna

DE E HELT NORMALT!!! men de kommer bli bättre... ja lovar <3

2010-10-08 @ 20:37:40
Postat av: Sandra

sv: tack <3

2010-10-09 @ 12:14:15
URL: http://sandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0