I korta drag

En vecka har gått. Bara sådär. Helknäppt ju. Jag förstår ingenting. Chocken har lagt sig men... ibland slår den till ändå.

Tänkte ta mina senaste dagar i extremt korta drag:

Skola, skola, skola. Börjat introt med projektarbetet, tagga!
Onsdag: kul dansträning (som vanligt). Direkt därefter myspys biokväll med pappa och Jessi; det blev Toy story 3. Riktigt bra rulle, rolig och fin!
Torsdag: Efter skolan mötte jag Fia och Sandra för en kort shopping i Sollentuna centrum (en fin vit mössa bidde det, måste ju ha varma kläder inför hösten som kommer nu) och sen hem till mig. Slutar kvällen med lite övningskörning aka chaufför. Det är så himla kul att köra!

Nu ska jag sova.

Fortfarande... helknäppt. But life goes on... right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0