Jag ska flytta!!!

Nu är det officiellt i alla fall: Jag ska flytta. Det blir ett fint litet radhus i Viby, lite synd att man måste flytta ifrån ett sådant bra, centralt, närliggande ställe och ut i skogen/på landet/ut i ödemarken. Men jag är ändå exalterad! Ska bli kul med ett nytt, stort, fint sovrum och ett fint, ljust och luftigt hus. Busstider och sådant blir en vanesak.
Samtidigt kan man ju inte låta bli att känna en viss styng av sorg. Att lämna huset man växte upp i och bott i snart 18 år... ja, det lär bli tufft.

Hade en mysig och trevlig helg i Söderhamn, där en kompis till familjen fyllde 40 så det blev släktkalas. Massa god mat, fika och godis, mycket sång och skratt också (med sång menar jag t ex sex verser av "ja må hon leva").

Mer skola väntar i veckan. Ååhh, ibland vill jag bara ha allt överstökat. Hit med studentmössan, snälla?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0