Sleep through the static

Jag hade en jättetrevlig fredagskväll, bestående av sex tjejer på en finfin restaurang. God mat fick jag, gräddig pasta och kladdig kladdkaka (den kladdigaste jag någonsin ätit!) och sen var vi ute och vandrade lite på stan. Därefter åkte vi spårvagn (yeay, första gången för min del) och mötte upp några Kiruna-killar som Maja hade hållit kontakt med. Vi umgicks lite med dem tills vi åkte hem. Tack tjejer, jag hade jättekul!

Idag träffade jag Jessi och mamma i gamla stan, vi åt på ett jättefint stäle med goda pastarätter. Tyvärr började det regna sen, men vi höll humöret uppe genom att ta en chailatte och prata och ta igen förlorad tid. Urmysigt.

Ikväll kommer Emilia över för en liten mysarkväll, ska bli trevligt! Imorgon är det uppträdande på Satelliten som gäller, 19.00 är det nämligen valvaka. Får se hur det går.

Har fått hem Jack Johnsons "Sleep through the static". Awsome skiva! Älskar "Enemy" och "Monsoon"!

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0