Sommar på bild

Har äntligen hittat kamerasladden till datorn, så nu har jag kunnat lägga över foton. Så här kommer min sommar i korta drag:

I början av sommaren skulle lilla Isabell döpas, en väldigt fint dop med sång från båda föräldrarna Cissi och Ramon. Jättefint!













Pappa, Jessi och jag tog en kort weekend-tripp till Norrviken och Pia. Som den grönälskare hon är, och då syftar jag på färgen inte miljön, var det mesta i hennes lägenhet just grönt. Köket här nedan står verkligen ut! Vi käkade middag på "Asken", shoppade i stan och hade det allmänt trevligt.






Jag och mamma tog en långhelg i Göteborg. Bara bort från Stockholm och jobb ett tag, det var väldigt skönt. Vi hann med både en dag på Liseberg, ett flertal turistattraktioner som sightseeing-båten Paddan, ett besök på Trädgårdsföreningens vackra park och en tur i Göteborgshjulet. Dessutom träffade vi mammas kusiner över en middag. En jättekul, trevlig, mysig helg med mamsen!






























Så! En del av min sommar (bortsett från jobbet då rå... men det är nog inte så kul att titta på).


Kommentarer
Postat av: Andrea

2011-08-24 @ 13:42:26
URL: http://mydeadiary.blogg.se/
Postat av: Andrea

Du tar jättevackra och spännande bilder Sandra! :)

2011-08-24 @ 13:43:48
URL: http://mydeadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0