God jul!

Nu är det julafton! Och den första julen jag firar i radhuset i Viby, vilket ger en helt annan känsla. Har inte haft samma brinnande längtan som tidigare år, men nu när den är här välkomnar jag julen med öppna armar och ett brett leende. Har jobbat veckan lång så vi fick ruscha med lite julstök nu kvällen innan: lussebullebak (total failure tyvärr, börjar undra om det är något fel på ugnen?? Hehe, ok, kanske dålig ursäkt...) julklappsshopping, samt slå in dem och skriva rim (Jag är bäst på rim. Det vill säga rim som inte har något med själva julklappen att göra.), stoppa nejlikor i apelsiner, göra köttbullar, jansons och potatisgratäng. Mycket jobb, men mysigt.

Blev dessutom klar med teckningen min syster ska ge till sin pojkvän. Blev ju lite stressad av det också, och som vaanligt inte helt nöjd, men rätt så nöjd i alla fall. Ska bli kul att se hur han reagerar imorgon!
 
        

God jul på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: mamma Monica

Hej gumman,



tack för fina julklappar, vad fin teckningen på Jessica och German vart, du är sååååå duktig.



Kram kram

2011-12-27 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0