Photoshoot

Igår tog Maja med mig på en photoshoot på The Studio. All styling var gratis, man kom in dit och blev sminkad och fixad i håret, det var verkligen lyx! Så himla roligt, fick verkligen känna på hur det var att vara modell för en dag! Lite nervös var jag inför själva fotograferingen, men et visad sig att fotografen gav en poser att göra hela tiden, så det var skönt. Nu besitter jag 70 bilder som man faktiskt kan säga att man är stolt över, och det är ju inte ofta man kan säga det!

                        
                         

                         

                         

Tack Maja för att jag fick följa med, så HIMLA ROLIGT! <3

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej gumman, vad fina korten vart :) Puss

2011-12-19 @ 10:37:20
Postat av: Sandra

SNYGGINGAR!



/ SANDRA

2011-12-22 @ 21:37:02
Postat av: Andrea

Hej Sandra! Jag och en kompis funderar på att besöka The Studio och tänkte bara fråga ut dig lite om det går bra, hehe. Det står typ ingen info på hemsidan. Körde ni på det här "modell för en dag"-paketet? Och vad kostar bilderna att köpa sen? :) Tack på förhand :D

2011-12-29 @ 11:58:12
URL: http://mydeadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0