18 år och lycklig

Åh, hade en helt underbar födelsedag! Vaknade självklart till sång, Jessi och pappa kom in med fina presenter. Fick bl a smycken, nagellack, en scanner, Jack Johnson-skiva, linne mm. Efter en god frukost åkte jag till gamla stan för att äta lunch med mamma och Richard. Av dem fick jag ett "pengaträd", som egentligen var en liten krukväxt och bland bladen hade dom stoppat in sammanlagt 2000 kr i hundralappar. Haha, ja det är precis vad jag behöver, ett pengaträd!

På kvällen kom Anna, Tess, Fia, Sandra, Emilia och Felicia över för att se på mitt nya hus i Viby. Vi tog en smoothie (den fick 6/10, mest för att den såg så förskräckligt äcklig ut, men helt okej smak) och sen fick jag presenter av änglarna. Fotocollage, necessär, en typ av en scrapbook och mycket annat fint! Vi hade bokat bord på Helens bar och krog, dit Olivia kom lite senare (finaste teckningen fick jag av henne, så duktig!). Jag käkade goda quesedillas. Blev lite putt att jag inte fick visa mitt lägg, menmen!

Till efterrätt sen beställde jag en paj men sen kom personalen med en enorm marängsviss med tonvis av grädde och en sådan där sprutande raket i. Åh, va jag blev glad, sötare tjejer kan man ju inte ha! Sen satt dom där och sjöng för mig... så jag fick dubbla efterrätter, vilket var trevligt!

                   

     Tack för den underbaraste födelsedagen någonsin! På lördag blir det utgång för första gången! TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0