Bu för sockersuget!

Projektarbete idag, där man förstås alltid har roligt och flummar över klacksparkar och meningar som "fyra långa kliv", sedan mer dans. Överraskningsnumret är klart, men nu kommer den svåra biten: att lära ut den till alla tjejer. Men det kommer att gå!

Mitt nyårslöfte går inte så vidare bra. Jag hade ett litet "nyttighets-löfte" för vardagarna, men den här veckan har jag ätit antingen godis, glass eller kakor varje dag!!! Vad ska jag ta mig till? Det går inte att bli av med det här sockersuget!

Snart helg igen. Skööönt...

           

                                                 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Helg <3.... Ät frukt istället? :) Vet inte om det funkar.... men kanske! :)

2011-01-12 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0