En annorlunda midsommar!

Ja, inte blev det ett vanligt midsommarfirande i år. Eftersom att jag fick arbeta på midsommarafton, mitt första riktiga arbetspass(!), var det ingen fråga om jag skulle åka upp till landet som vanligt. Istället blev det att fira med vännerna, först med en härlig middag och därefter lite chill umgänge med folk hos Anna och Tess. Middagen blev jättegod, jag är glad att vi åt fläskfilé istället för vanligt midsommarbord, då äter jag ju bara kättbullar och prinskorvar typ. Dessutom blev det en massa jordgubbar, kladdkaka och smoothies.



Midsommardagen blev väldigt lugn och skön. Tillsammans med Anna, Tess och Evelina åkte vi till Kista och tittade på bio - Kronjuvelerna. Den var jättebra! Svensk film blir bara bättre och bättre. Det var verkligen en film jag kan rekommendera, jag både grät och skrattade, den var väldigt fin.

                                        

Hur vet man att någon har ett hjärta av guld? Jo, i vatten så sjunker dem, sjunker som stenar till bottnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0