Färg

I torsdags hade jag och Olivia en kreativ kväll med macarones och hembakade semlor. Det var jättetrevligt och mysigt, vi satt och snackade samtidigt som vi utövade konst... både bra och dålig sådan. Det blev allt från gaypirates till konspirationsteorier direkt på papper genom blyertspennan. Glad att kunna dela mitt konstnärliga intresset med dig!

Fredag idag! Jag, Anna, Tess och Fia sågs över en kopp te, lite film men mestadels prat. Har nu fått i uppdrag att rita av dem, och det vill jag verkligen göra, det hade jag faktiskt tänkt göra någon gång. Så håll utkik...

Det blir en bra helg, bortsett från matteplugg inför provet på måndag... Har projekt imorgon med tjejerna, inte långt kvar till redovisningen nu. Jag taggar faktiskt till! Ska bli skönt att få det gjort.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0