Högskola, högskola, högskola...

Åh. Kungsholmen, ja tack. Vill också bo i en flott lägenhet med grönt kakel i köket och barstolar och en blå-silver-krom-aktig tapet. Syrran, du drog en vinstlott! Så himla fin lägenhet! Och tack för ringen, du är underbar!

I övrigt har jag redovisning imorgon, jippie-jay. Det ska väl gå an. Har tittat också på lite olika högskoleutbildningar. Inte för att jag hinner söka nu i vår, men sedan? Informatör, filosofie examen med svenska som inritkning, estetik, kultur, blablabla. Alternativen är många, valet är ett.

Högskoleprov på lördag - så himla nervös. Men jag intalar mig själv att det kommer gå dåligt, vilke det kommer göra, men det är första gången.

                               

Just det, i helgen var jag i Söderhamn och åkte skidor! Det var jätteskönt, fick träningsvärk för första gången i benen av att åka skidor (jag vet, chockerande, tydligen har jag inte åkt på riktigt). Härligt att träffa familjen nr 2 också. Hoppas vi ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Random med min bild där. Men like it. Det kommer gå bra på högskoleprovet. Det lovar jag!

2011-03-30 @ 23:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0