Min storasyster blir stor

Och plötsligt, bara så där, har min syster flyttat ut. 20 år är hon.

Det som är coolast av allt (och delvis det faktum att hon både bestämde sig och flyttade in i lägenheten på mindre än fyra dagar) är att den ligger på Kungsholmen. Avundsjuuuk! Nej, skämtåsido. Skitkonstigt att du lämnat fågelboet kära syster, men är samtidigt glad för att du fått luft under vingarna. Du är ändå inte hemma alltför ofta. Men jo, faktiskt, har redan börjat märka (det är nog mest för att jag vet att du inte bor hemma längre) att du inte längre bor med oss. Det är ganska tomt.
Men å andra sidan kommer jag kunna krascha hos dig när det behövs, inte sant? Hihi.

Kommentarer
Postat av: jessica

Du är välkommen när du vill!! :D

2011-03-17 @ 18:12:32
Postat av: jessica

Du är välkommen när du vill!! :D

2011-03-17 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0