Mongolisk buffé med konstiga bär

Hemma idag också. Hitills har lovet varit rätt så händelselöst, som ni kan förstå. Men igår kväll åkte jag med pappa och syster in till stan där vi åt på en mysig mongolisk restaurang. Det var rätt så coolt för det var en buffé med råvaror som kött och grönsaker och sen stekte dem ihop allting mitt framför en! Så det var väldigt färskt. Sen till efterrätt hade dem en massa frukt och vaniljglass. Det är ju så himla gott med fruktsallad! Fast det var rätt så konstiga frukter, bl a ett bär som såg ut som ett hallon men såg ut att vara täckt med små flimmehår i gummi typ. Den var inte så god. 

Idag har jag pluggat, snorat och kollat film: Lejonkungen. Klassiker! Ja, först behövde jag rota runt i förrådet, som just nu innehåller diverse bråte från vårt tidigare boende (som ju var nåågot större). Trodde jag skulle fastna därinne!

Imorgon ska jag vara frisk... har jag bestämt. 

             

             

Om ca en månad åker jag till Rom... lääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0