Studentklänning!

Ja, ni läste rätt. Har varit i Kista med Jessi och pappa, vi åt mat och såg bio. Hade inte speciellt något särskilt så vi såg True Grit, en västernfilm. Men den var faktiskt bra! Brukar inte vara jättefan av västern men den här var annorlunda. Jag var och såg bio nyligen, med Sandra och Fia. Vi såg Ritualen, den var jätteläskig! Skitobehaglig, hade med exorcism att göra och Anthony Hopkins spelar ju så himla bra.

                                                   

                                 

Men, i alla fall, jag hade sett den här klänningen innan då då men det var först nu jag fick testa den. Den satt riktigt bra så jag köpte den - jag har en studentklänning!!! Kan knappt fatta att jag har köpt en... trodde det skulle bli som inför balen i nian, att man springer runt på stan i ren stress och panik. Nej, nu behöver jag bara vänta på min studentmössa och sen är min outfit klar!

NU ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 12:12:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0