What dreams are made of

Äntligen! Jag är frisk och har precis kommit hem från stan. Har haft det jättetrevligt med Fia och Sandra, vi tog en fika och kollade i affärer så det var ett bra sätt att fira att jag är fri från hosta och feber. Vi behövde ta igen förlorad tid också.

På vägen hem satt jag och Fia och pratade och jag insåg vad jag behöver göra. Jag behöver åka utomlands. En längre tid, det vill säga. Ja, jag har ett riktigt sug efter det! Antingen om jag åker för att jobba eller plugga eller både och, jag vill bo utomlands ett tag. Kanske i England, USA, Spanien eller något... Där man kan språket hyfsat bra. Åh, jag känner det på mig, att det här ska jag göra. Jag behöver det här.

Jag funderar fortfarande på vad det är JAG verkligen vill. What my dreams are made of.

                

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0