Ballerina... eller gesiha... eller indier?

Två skoldagar kvar nu... det är helt galet.

Var i stan idag med tjejerna för att shoppa inför den sista skivan (förutom gubbskivan!) - all around the world! Jag har gått ifrån leopard till balettdansös till geisha och indier... vet fortfarande inte riktigt vad det blir. Anna ska vara jamaican, vilket kommer bli roligt, hon ska måla sig mörk! Fan va coolt!

Eftersom jag ville vara balettdansös först ville jag gå in i Dans och gymshop, en dansklädesaffär i stan. Jag skäms lite, för under alla mina åtta år som dansare har jag aldrig vågat gå in där. Men nu gjorde jag det! Och det var underbart - det ökade verkligen saknaden efter dans. Dem vackra balettkjolarna och skorna, bodys i alla färger och vida byxor, ja jag får shoppa där någon gång. Men just nu har jag inte direkt plånkan för det.

Köpte studentskor idag! Skitsnygga svarta pumps, dock gör det självklart ont att gå i dem. Men ska man vara fin får man lida pin, ska gå in dem den här sista veckan, hihi!

                                        img

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0