Det är början mot slutet

Okej, vad är på gång? Har hänt så mycket nu, det är dags att ta igen allting:

- Jag har fått jobb! Från och med v 27 ska jag börja jobba i kassan på Ica Maxi i Häggvik, ska bli skitkul! Åh, så himla skönt att slippa den här ångesten och förvirringen jag antagligen skulle få dagen efter studenten. Nu vet jag vad som händer i sommar och höst. Jag är taggad!

- Bara sju skoldagar kvar. Helt sjukt! Har bara ett prov och en labbrapport kvar, alla andra dagar består av sköna lektioner. Har nu för tiden bara en eller två lektioner per dag.

- Dansuppvisning på torsdag och fredag, vilken blir min sista (förhoppningsvis bara min sista med kulturskolan). Så himla sorgligt på något sätt, att efter 8 år ska jag sluta med dansandet. Jag kommer antagligen börja med dansen igen, fast på annat håll. Men det är synd att grupperna splittras. Därför kommer jag satsa järnet nu på sista uppvisningarna i afrikanskt dansnummer, i "staden vaknar"-numret och i "speldoseballerina"-numret. 

                              
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0