I wanna rock'n roll all night...

I torsdags var jag på rockskivan, så jag och min härliga projektgrupp fixade oss tillsammans och förade innan. Hade jättekul, dessutom var Metro ett väldigt bra ställe! Taggar redan till Rave-skivan där...






På fredagen åkte jag på kryssning till Åland tillsammans med syrran, mamma, Rickard, moster och hennes man, morfar och morbror. Morfar hade precis fyllt 80 och morbror 50 så vi firade dem. Det var jättetrevligt, vi åt jättegod mat (på lördagen fick vi lunchbuffé - ååååh... det fanns varmt och kallt, tacos och minst fem olika desserter!) och hade allmänt kul. Men nbär jag kom hem var jag rätt så sliten, dessutom hade jag lyckats få en förkylning. Men men, det var det värt!













Kommentarer
Postat av: Frida

Ååååh skicka bilderna!!!

2011-05-08 @ 21:55:36
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0