En lite lyxigare onsdag

Syrran och jag fick i julklapp av vår pappa ett spabesök på ett turkist bad: så det fick bli sysselsättningen för en mulen onsdag i november. Så himla skönt! Först fick vi sitta i typ en bastu (en lite lyxigare sådan, i typ marmor) och svettas lite. Därefter fick man ligga på en stor marmorplatta, vilket är mycket skönare än det låter! Skrubbning, skuminpackning och massage var några som följde. Hade ganska svårt att få liv i armar och ben efter det får jag säga. Som en sista slutkläm bjöds det på en meze-tallrik, med massa goda röror och såser till bröd och ris. Jättegott!

                
                                    

På kvällen följde jag med syster min för att ta en öl med hennes kompisar. Tack för en härlig heldag med dig, sisstah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa vad skönt :D fett avensjuk xD

2011-11-06 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0